Ik wil graag boeken

Hoe maak ik een reservatie?

  • Op onze website: kan je de klok rond je volgend verblijf bij Holiday Suites boeken. Vul je gewenste bestemming en verblijfsdata aan. Kies vervolgens uit de resultatenlijst jouw verblijf naar keuze en doorloop het boekingsproces; incl. het vervolledigen van je reisgezelschap, eventuele extra’s en je persoonlijke gegevens.
  • Via een Holiday Advisor: contacteer ons op het nummer +32 (0)2 588 03 03, dagelijks van 08:00u tot 22:00u. Op basis van jouw wensen boeken wij je verblijf graag in.

In alle gevallen krijg je een bevestiging van je boeking via mail. Indien je verkiest om niet onmiddellijk te betalen, dan krijg je ook een betaallink doorgemaild zodat je de boeking kan betalen.

 

Wat is in de prijs inbegrepen?

De prijs die je op de website ziet, is steeds inclusief reserveringskosten, lakens, eindschoonmaak, toeristenbelasting (indien van toepassing op je gekozen bestemming) en gas & elektriciteit.

Wil je extra services boeken, dan kan dit steeds tijdens het boekingsproces of via een Holiday Advisor op +32 (0)2 588 03 03.

 

Zijn er bijkomende kosten bovenop de huurprijs?

Neen, die prijs die je betaalt omvat het verblijf, reserveringskosten, lakens, eindschoonmaak, toeristenbelasting en gas & elektriciteit.

Wil je extra services boeken, dan kan dit steeds in het boekingsproces of via een Holiday Advisor op +32 (0)2 588 03 03.

 

Welke extra services kan ik bijboeken?

Maak het jezelf nog extra comfortabel door 1 of meerdere extra services aan je verblijf toe te voegen. Denk hierbij aan opgemaakte bedden, badhanddoeken of parking. Een overzicht van onze supplementen vind je hier: Overzicht Extra services.

Bekijk de vraag hier net onder en kom te weten hoe je die extra’s kan bijboeken.

 

Kan ik op een later moment extra services bijboeken?

Heel zeker! Je kan te allen tijde een extra service bijboeken door ons te contacteren via info@holidaysuites.be, chat of telefoon.

Ook tijdens je verblijf kan je extra’s bijboeken. Contacteer ons hiervoor het liefst telefonisch via +32 (0)2 588 03 03, zodat we dit voor jou binnen de kortste keren kunnen regelen.

 

Moet ik een waarborg betalen?

Neen, er hoeft geen waarborg betaald te worden. Als er iets kapot gaat tijdens jouw verblijf, vragen we je wel om dit te melden via info@holidaysuites.be of via +32 2 588 03 03.

Enkel bij boekingen voor bedrijven, groepen en langdurige verblijven rekenen we een waarborg aan. Ons Business & Groups team vertelt je hier graag meer over. Je kan ze bereiken tijdens de kantooruren van 08:00u tot 17:00u op +32 (0)2 588 03 03 of via sales@holidaysuites.be.

 

Op welke dagen kan ik aankomen en vertrekken?

Bij Holiday Suites vinden we flexibiliteit best wel belangrijk. Daarom kan je bij ons op elke dag zowel aankomen als vertrekken.

 

Kan ik nog een last-minute boeken?

Op onze website kan je een verblijf boeken tot 21uur met aankomst de dag zelf.

Je kan ook een Holiday Advisor spreken via +32 (0)2 588 03 03, dagelijks tot 22:00u. We bekijken dan de mogelijkheden voor je à la minute.

 

Kan ik meerdere vakantiesuites tegelijk boeken?

Dat kan. Om meerdere verblijven te boeken, contacteer je ons best via +32 (0)2 588 03 03 of via info@holidaysuites.be.

Als je op zoek bent naar meerdere verblijven voor je bedrijf of je wil boeken voor een grotere groep, dan helpt ons Business & Groups team je graag verder. Je kan ze bereiken tijdens de kantooruren van 08:00u tot 17:00u op +32 (0)2 66 20 725 of via sales@holidaysuites.be.

 

Kan ik voor een groep boeken?

Dat kan zeker! Naargelang de locatie, beschikken wij over verblijven tot wel 11 personen per suite.

Voor groepen boven de 15 personen verwijzen we je graag door naar ons Business & Groups team die een offerte op maat kan uitwerken op basis van jouw wensen als groep. Je kan ze bereiken tijdens de kantooruren van 08:00u tot 17:00u op +32 (0)2 66 20 725 of via sales@holidaysuites.be.

 

Kan ik voor een langere periode boeken?

Dat kan! Verblijven tot 21 dagen kan je eenvoudig boeken via onze website.

Wil je langer dan 21 dagen verblijven, dan werkt ons Business & Groups team graag een offerte op maat voor je uit. Je kan ze bereiken tijdens de kantooruren van 08:00u tot 17:00u op +32 (0)2 66 20 725 of via sales@holidaysuites.be.

 

Zijn er geschikte suites voor mindervaliden?

Zeker! Elk van onze bestemmingen beschikt over suites die volledig zijn aangepast aan de noden van mindervalide personen.

Je vindt deze verblijven op onze website terug: gebruik de filters die links staan op de pagina’s met zoekresultaten. Je kan ons uiteraard ook contacteren met deze of andere specifieke wensen via info@holidaysuites.be of via +32 (0)2 588 03 03.

 

Kan ik mijn huisdier meenemen?

Huisdieren zijn meer dan welkom bij ons! We laten maximaal 2 huisdieren per vakantieverblijf toe en brengen hiervoor €10 per nacht per huisdier in rekening.

Om je huisdieren toe te voegen aan je boeking, kan je tijdens het boekingsproces deze optie aanvinken. De toeslag wordt dan automatisch aan het totaalbedrag toegevoegd.

We herinneren je er ook aan dat elk huisdier moet voldoen aan de wettelijk voorgeschreven regels in België. Bekijk de voorschriften >

Allergisch voor huisdieren? Per bestemming hebben wij altijd enkele verblijven waar geen huisdieren toegelaten zijn. Geef dit tijdens het boekingsproces aan in het vakje ‘opmerkingen’.

 

Zijn er baby-voorzieningen aanwezig?

Een babykit omvat een babybedje en een babystoel. Deze is gratis maar wel op aanvraag.

Andere baby-voorzieningen zoals lakens of een babypotje, dien je zelf mee te nemen.

Je kan de babykit bijboeken bij het maken van je reservatie of op een later tijdstip door een Holiday Advisor te contacteren via +32 (0)2 588 03 03.

 

Wat is er aanwezig in mijn suite?

Voor alle vragen rond je verblijf en de bijhorende voorzieningen, verwijzen we je graag door naar Mijn verblijf.

 

Ik heb geboekt

Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn boeking?

Na het boeken ontvang je binnen het uur een bevestiging via e-mail. De e-mail zal ook vermelden of je betaling voldaan is. Indien dit nog niet gebeurd is, zal er een betaallink staan waarmee je deze vlot kan regelen.

Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben, controleer dan zeker je spam-folder of ongewenste e-mail. Is dit niet het geval, contacteer dan een Holiday Advisor via +32 (0)2 588 03 03.

 

Ik heb geen bevestiging gekregen van mijn boeking, wat nu?

Je krijgt een bevestiging van je boeking op het e-mailadres dat je bij het boeken hebt ingevuld. Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben, controleer dan zeker je spam-folder of ongewenste e-mail. Is dit niet het geval, contacteer dan een Holiday Advisor via +32 (0)2 588 03 03.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Na het boeken ontvang je een bevestiging via e-mail. Hierin staat ook vermeld of je betaling voldaan is. Als dit niet het geval is, zal er een betaallink staan om vlot je betaling te regelen.

Bij elke wijziging of extra service die later toegevoegd wordt aan je boeking, zal je een e-mail ontvangen met een betaallink.

Bij het voldoen van een betaling via de betaallink in de e-mail, zal je een kader met ‘betaling geslaagd!’ zien. Je zal echter geen extra e-mail ontvangen met een bevestiging van deze betaling.


 

Niet gevonden wat je zocht?

Onze klantenservice is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.

Bel ons >

Bereikbaar via +32 (0)2 588 03 03

Chat met ons >

Geen chatbot, maar een échte advisor

Mail ons >

Nog steeds even efficiënt.