< Klantenservice
 
 

UPDATE 30/10/20

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen uitgevaardigd door de federale overheid op vrijdag 30/10/20, blijven alle Holiday Suites residenties geopend.

Holiday Suites staat geregistreerd als toeristische logies en valt bijgevolg niet onder de categorie 'vakantiepark'. We beschikken dan ook niet over gemeenschappelijke faciliteiten, restaurants of bars. Onze verblijven zijn daarentegen wel voorzien van een volledig digitale check-in en een eigen keuken, waardoor we onze gasten 100% Coronaproof kunnen ontvangen.

Onze residenties in Nieuwpoort en Blankenberge zullen vanaf 16/11 tem. 17/12 gesloten zijn. 

 

We zijn bereikbaar van maandag tot zondag via info@holidaysuites.be of via +32 (0)2 588 03 03, telkens van 8u tot 22u.

Bescherm jezelf en bescherm anderen.

Stay safe!

 

Veelgestelde vragen rond Corona

Mag ik op vakantie komen met mijn gezin?

Ja, zeker! Maximum 1 gezin per Holiday Suite is toegelaten.

 

Kan ik mijn boeking wijzigen of annuleren?

Je kan je verblijf boeken met een gerust hart: voor alle boekingen gemaakt in 2020, kan je eenmalig wijzigen. Bekijk hiervoor onze Coronavoorwaarden wat verder op deze pagina.

Breng ons ten laatste 48 uur voor je aankomstdatum op de hoogte van je nieuwe data en wij doen het nodige. 

 

Heb je via een derde partij geboekt en wil je graag wijzigen of annuleren? Contacteer jouw tussenpartij dan rechtstreeks.

Annuleren is enkel mogelijk indien je voor de optie 'Flexibele boekingsvoorwaarden' (tot voor kort optie 'Annulatie) hebt gekozen.

 

Wat houden de Coronavoorwaarden in?

Omdat wij weten dat het plannen van een vakantie in deze tijden niet gemakkelijk is, bieden wij een gratis wijziging aan van jouw verblijf. Zo kan je met een gerust hart boeken.

We lichten graag de voorwaarden en wijzigingsmogelijkheden voor je uit:

  • De eenmalige wijziging is enkel mogelijk mits bewijs van ziekte of reismogelijkheden tot 2 dagen voor aankomst:
    • Quarantaine door Corona (doktersattest)
    • Positieve Corona test (doktersattest)
    • Ziekte algemeen (doktersattest)
    • Reisverbod vanuit jouw zone of naar de zone waar Holiday Suites gelegen is.
  • De wijziging is zonder extra kosten
  • Bij wijziging naar een goedkoper tarief wordt er een voucher voor het niet opgenomen bedrag aangeboden. 
  • Bij wijzigingen naar een duurdere periode, betaal je het verschil erbovenop.
  • Wijzigingen moeten binnen het opeenvolgende jaar van de oorspronkelijke boeking plaatsvinden.
  • Indien je nog geen nieuwe datum kent, kunnen we je ook een voucher aanbieden voor een volgend verblijf voor het reeds betaalde bedrag van de boeking.  
  • De voucher zal 1 jaar geldigheid hebben na uitgave voucher.  

Deze regels zijn van kracht enkel op de rechtstreekse reservaties, zonder tussenpersonen. Heb je geboekt via een touroperator, contacteer deze dan rechtstreeks.

Holiday Suites geniet het recht om ten allen tijde deze tijdelijke flexibele wijzigingsvoorwaarden terug te draaien en dus stop te zetten.

 

Ik heb geboekt via een andere aanbieder. Kan ik mijn boeking nog wijzigen of annuleren?

Hiervoor verwijzen we je graag door naar de aanbieder waar je de boeking hebt gemaakt. Daar gelden de wijzigings- en annulatievoorwaarden van de aanbieder zelf.

 

Wat als er terug nieuwe richtlijnen bekendgemaakt worden?

Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de Belgische overheid op de voet. Voor deze richtlijnen, verwijzen we je graag door naar:

Wij vertrouwen erop dat al onze gasten op de hoogte zijn van de huidige maatregelen rond het Coronavirus. Bescherm elkaar en jezelf!

 

Als er nieuwe zaken bekendgemaakt worden die een invloed hebben op je boeking, én deze zijn bij ons bekend; dan zullen wij je steeds persoonlijk contacteren om verdere stappen te bespreken.

 

Welke maatregelen neemt Holiday Suites om de gezondheid en veiligheid te waarborgen?

Holiday Suites neemt volgende maatregelen om risico’s op besmetting en verspreiding van het Covid-19 virus in onze residenties te voorkomen:

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid en van de Wereldgezondheidsorganisatie
  • Geoptimaliseerde procedures voor reiniging en hygiëne, steeds volgens de hoogste normen
  • Regelmatige desinfectie van gemeenschappelijke en openbare ruimtes, mét extra aandacht voor gevoelige contactpunten zoals deurgrepen en liftknoppen
  • Mondmaskers zijn voor iedereen, zowel gasten als medewerkers, verplicht in de gangen en openbare ruimtes (+12 jaar)
  • Iedere residentie is voorzien van desinfecterende dispensers in openbare ruimtes
  • Social distancing (1,5 meter) kan gewaarborgd blijven in onze residenties en uiteraard in de suites zelf
  • Strikte procedures voor onze medewerkers (oa. handschoenen & mondmaskers), alsook voor het omgaan met collega's die ziek zijn
 

Zijn de zwembaden toegankelijk?

De zwembaden van alle Holiday Suites zijn momenteel gesloten door Corona en het winterseizoen.

 

 

Ontdek wat er te beleven valt op onze bestemmingen

coronaproof

Ontdek de take away mogelijkheden per bestemming

take away
 

 


Onze troeven en beloftes voor een écht Coronaproof verblijf

CORONAVOORWAARDEN: EENMALIG GRATIS WIJZIGING

Omdat wij weten dat het plannen van een vakantie in deze tijden niet gemakkelijk is, bieden wij een gratis wijziging aan van jouw verblijf. Zo kan je met een gerust hart boeken.

We lichten graag de Coronavoorwaarden en wijzigingsmogelijkheden voor je uit:

  • De eenmalige wijziging is enkel mogelijk mits bewijs van ziekte of reismogelijkheden tot 2 dagen voor aankomst:
    • Quarantaine door Corona (doktersattest)
    • Positieve Corona test (doktersattest)
    • Ziekte algemeen (doktersattest)
    • Reisverbod vanuit jouw zone of naar de zone waar Holiday Suites gelegen is.
  • De wijziging is zonder extra kosten
  • Bij wijziging naar een goedkoper tarief wordt er een voucher voor het niet opgenomen bedrag aangeboden. 
  • Bij wijzigingen naar een duurdere periode, betaal je het verschil erbovenop.
  • Wijzigingen moeten binnen het opeenvolgende jaar van de oorspronkelijke boeking plaatsvinden.
  • Indien je nog geen nieuwe datum kent, kunnen we je ook een voucher aanbieden voor een volgend verblijf voor het reeds betaalde bedrag van de boeking.  
  • De voucher zal 1 jaar geldigheid hebben na uitgave voucher.  

 

DIGITALE CHECK-IN & CHECK-OUT

In-en uitchecken doe je eenvoudigweg zelf met je persoonlijke toegangscodes die je toegestuurd worden via e-mail en/of SMS. Alles verloopt digitaal, waarbij je niet hoeft aan te schuiven aan een fysieke receptie: je ziet ons personeel dus niet.

 

EIGEN UITGERUSTE KEUKEN

Lekker koken met je persoonlijke bubbel, in het comfort van je eigen suite.


Maatregelen & hygiëne

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid en van de Wereldgezondheidsorganisatie
  • Geoptimaliseerde procedures voor reiniging en hygiëne, steeds volgens de hoogste normen
  • Regelmatige desinfectie van gemeenschappelijke en openbare ruimtes, mét extra aandacht voor gevoelige contactpunten zoals deurgrepen en liftknoppen
  • Mondmaskers zijn voor iedereen, zowel gasten als medewerkers, verplicht in de gangen en openbare ruimtes (+12 jaar)
  • Iedere residentie is voorzien van desinfecterende dispensers in openbare ruimtes
  • Social distancing (1,5 meter) kan gewaarborgd blijven in onze residenties en uiteraard in de suites zelf
  • Strikte procedures voor onze medewerkers (oa. handschoenen & mondmaskers), alsook voor het omgaan met collega's die ziek zijn

Algemene maatregelen:

Wij vertrouwen erop dat al onze gasten op de hoogte zijn van de huidige maatregelen rond het Coronavirus. Bescherm elkaar en jezelf!


Niet gevonden wat je zocht?

Onze klantenservice is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.

Bel ons >

Bereikbaar via +32 (0)2 588 03 03

Chat met ons >

Geen chatbot, maar een échte advisor

Mail ons >

Nog steeds even efficiënt.