Ik wens feedback te geven over mijn verblijf. Waar kan ik terecht?

Feedback van onze klanten is ontzettend belangrijk en helpt ons om onze suites, service en beleving op het hoogste niveau te houden.

Positief of negatief: laat dus van je horen!

  • Vul onze enquête in. Deze krijg je automatisch na je verblijf via e-mail doorgestuurd.
  • Mail naar info@holidaysuites.be en pen je gedachten neer.
  • Bel een Holiday Advisor via +32 (0)2 588 03 03.
 

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Wat vervelend dat je verblijf of contact met Holiday Suites niet is wat je er van had verwacht. We helpen je uiteraard graag verder om snel tot een oplossing te komen.

Om een klacht te melden, kan je een mail sturen naar info@holidaysuites.be, uiterlijk twee weken na thuiskomst. Vermeld hierin je klacht, boekingsnummer en contactgegevens. Een Holiday Advisor gaat met je klacht aan de slag en stuurt je binnen de 14 kalenderdagen een reactie.

Heb je een klacht tijdens je verblijf? Bel dan een Holiday Advisor op via +32 (0)2 588 03 03 zodat we je snel verder kunnen helpen.

Waar kan ik terecht met een klacht over mijn verblijf bij Holiday Suites, als ik ergens anders heb geboekt?

Wat vervelend dat je verblijf of contact met Holiday Suites niet is wat je er van had verwacht. Ook als je ergens anders geboekt hebt, kan je bij ons terecht met je klacht.

Om een klacht te melden, kan je een mail sturen naar info@holidaysuites.be, uiterlijk twee weken na thuiskomst. Vermeld hierin je klacht, boekingsnummer en contactgegevens. Een Holiday Advisor gaat met je klacht aan de slag en stuurt je binnen de 14 kalenderdagen een reactie.


 

Niet gevonden wat je zocht?

Onze klantenservice is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.

Bel ons >

Bereikbaar via +32 (0)2 588 03 03

Chat met ons >

Geen chatbot, maar een échte advisor

Mail ons >

Nog steeds even efficiënt.