Aankomst

Hoe en wanneer krijg ik mijn reisinformatie toegestuurd?

Op deze vaste momenten zal je de nodige informatie rond je verblijf van ons ontvangen:

  • Je reservatie wordt gemaakt en betaald -> binnen het uur krijg je een bevestigingsmail van je reservatie. Indien je reservatie nog niet (volledig) betaald is, zal je nog een betaallink in de bevestigingsmail terugvinden
  • Twee dagen voor aankomst ontvang je van ons een e-mail met je toegangscodes voor je verblijf en een routebeschrijving naar je Holiday Suites bestemming.

Reserveer je last minute op minder dan twee dagen voor aankomst? Ook dan gelden dezelfde regels : van zodra je betaling ontvangen werd, zal je een bevestigingsmail ontvangen met daarin de codes voor je verblijf. Heb je betaald maar geen mail ontvangen? Kijk dan zeker eens je map “ongewenste e-mail” na.

 

Hoe verloopt mijn aankomst?

Je toegangscodes zullen vanaf 15u op de dag van aankomst actief zijn.

  • Eens aangekomen op je bestemming, gebruik je de voordeur-code voor de inkomdeur van de residentie te openen.
  • Begeef je vervolgens naar jouw suite en toets de suite-code in om de deur te openen.

Je verblijf bij Holiday Suites kan nu zorgeloos van start!

Mocht je nog vragen hebben of problemen ondervinden met je codes of in je suite zelf, kan je een Holiday Advisor contacteren via +32 (0)2 588 03 03, dagelijks van 8:00u tot 22:00u.

 

Hoe laat kan ik inchecken?

Je kan inchecken vanaf 15u. Vanaf dit moment zullen je toegangscodes actief zijn en dit tot 10u op de dag van vertrek (11u indien je via onze website of via ons contact center geboekt hebt).

We bieden je de flexibiliteit om aan te komen wanneer jij dat wenst. Hou wel in het achterhoofd dat onze Holiday Advisors dagelijks bereikbaar zijn tot 22u. Mocht je na dit uur toekomen en nog bijkomende vragen hebben, dan zullen we je de volgende morgen vanaf 8u verder kunnen helpen.

 

Hoe laat moet ik uitchecken?

Op de dag van vertrek vragen we om uit te checken voor 10u. Indien je via onze website of via ons contact center geboekt hebt, geniet je nog een uurtje langer van je suite, tot 11u.

Nadien zullen je toegangscodes niet meer werken.

Is er een receptie aanwezig?

Er is geen receptie aanwezig op onze bestemmingen. We spelen in op maximale flexibiliteit en bieden hiervoor een digitale check-in aan met codes ter plaatse.

Voor vragen of bijkomende hulp verwijzen we je graag door naar onze Veelgestelde Vragen (per bestemming); of contacteer ons via info@holidaysuites.be of via +32 (0)2 588 03 03. 

 

Kan ik op de dag van aankomst al mijn bagage kwijt vóór check-in tijd?

Dit is helaas niet mogelijk.

 

Is er parkeermogelijkheid bij de residentie?

Hiervoor verwijzen we je graag naar onze Veelgestelde Vragen per bestemming.

 

Help! Mijn code werkt niet of ik heb deze niet ontvangen

Geen paniek! 

Niet ontvangen?

Je toegangscodes ontvang je van ons 2 dagen voor je aankomst via e-mail en SMS (indien je ons je mobiel nummer hebt bezorgd). Contacteer ons contact center mocht je deze niet ontvangen hebben.

Let op: indien je boeking niet volledig voldaan is, ontvang je geen toegangscodes en heb je dus geen toegang tot onze suites.

Ter plaatse

Indien je ter plaatse je code ingeeft en een verkeerde code of toets indrukt, dan heb je nog 5 pogingen totdat er een rood lichtje gaat pinken. Wacht dan 1 minuut tot het lichtje stopt met pinken, en probeer nogmaals. Ondervindt je nog steeds problemen? Contacteer ons dan via +32 (0)2 588 03 03.

 

Tijdens mijn verblijf

Wat is er aanwezig in mijn vakantiesuite?

Op de pagina van elke accommodatie kan je enkele foto’s bekijken en vind je een opsomming terug van de voorzieningen per type suite.

Bij Holiday Suites boek je sowieso comfort: al onze verblijven bevatten standaard

  • Een uitgeruste keuken met koelkast, kookplaat, vaatwasser, microgolf, koffiezetapparaat en waterkoker
  • Servies en keukengerei: van pannen, borden, bestek, glazen, … tot zelfs een wijnopener!
  • Aparte badkamer met bad of douche; en toilet
 

Kan ik mijn eigen bedlinnen meenemen?

Neen, dit kan niet. Bedlinnen of lakens zijn omwille van hygiënische redenen inbegrepen in uw reservatie. Deze zijn reeds meegerekend in de totaalprijs die je op onze site ziet.

De bedden worden standaard niet opgemaakt: deze service kan je wel bijboeken (€5 per bed). Kijk even onder Boeken hoe je deze service eenvoudigweg aan je reservatie toevoegt.

 

Kan ik mijn eigen handdoeken meenemen?

Dat kan zeker!

Win je echter graag wat bagageruimte uitwinnen? Boek dan eenvoudig handdoeken bij. Een pakket bevat een grote en een kleine handdoek + 1 badmat per verblijf en bedraagt €5.

 

Is er gratis WiFi in mijn vakantiesuite?

Ja, er is overal gratis WiFi aanwezig op onze residenties. Surfen zonder bijkomende kosten!

Ga naar jouw bestemming om de login gegevens van het WiFi netwerk te bekijken.

Zijn er drink- en eetfaciliteiten aanwezig in de residentie?

Wij geloven sterk in ons concept waarbij al onze suites volledig uitgeruste keukens bevatten en we onze klanten ook aansporen om de omgeving te ontdekken. 

Een bar of een resto zal je in onze residenties dus niet vinden: geniet vooral van je eigen suite en van de toppers in de buurt!

 

Help! Ik heb een vraag of een probleem ter plaatse.

Geen paniek! Kies jouw bestemming en klik door om een antwoord te vinden op je vraag, inclusief handige handleidingen.

Niet gevonden wat je zocht? Contacteer een Holiday Advisor die voor je klaar staat: +32 (0)2 588 03 03, dagelijks van 08:00u tot 22:00u.

 

Help! Ik heb een technisch probleem of ik weet niet hoe een apparaat in mijn suite werkt

Geen paniek! Kies jouw bestemming en klik door om een antwoord te vinden op je vraag, inclusief handige handleidingen.

Niet gevonden wat je zocht? Contacteer een Holiday Advisor die voor je klaar staat: +32 (0)2 588 03 03, dagelijks van 08:00u tot 22:00u.

 

Mag er gerookt worden in mijn suite?

Onze suites, en bij uitbreiding de residentie en het volledige domein, zijn rookvrij. Smell the fresh air!

 

Vertrek

Hoe verloopt mijn vertrek?

We vragen je om vóór 10u de suite te verlaten. Indien je via onze website of via ons contact center geboekt hebt, geniet je nog een uurtje langer van je suite, tot 11u. Hierna zullen je codes ook niet meer actief zijn.

Aangezien we met een digitale check-out werken, trek je bij je vertrek eenvoudigweg de deur achter je toe.

Maar … voor je vertrekt, vragen we je enkel om de suite netjes achter te laten.

Jij zorgt voor:

  • Maak de vaatwasser leeg en berg de vaat weer op in de kast.
  • De vuilniszak en het glasafval mag je deponeren in de daarvoor bestemde containers (kijk ter plaatse waar deze zich bevinden).
  • Haal de lakens van de bedden steek ze in de kussenslopen stapel ze op de vloer bij de keuken.
  • Vergeet niet om deuren en ramen te sluiten en de lichten en de verwarming uit te schakelen.

Maak je geen zorgen, wij zorgen van onze kant voor de volledige eindschoonmaak van de suite.

 

Wat mag ik niet vergeten voor ik vertrek?

Ten eerste je persoonlijke spullen natuurlijk!

Voor je vertrekt, vragen we je ook nog om de suite netjes achter te laten.

Jij zorgt voor:

  • Maak de vaatwasser leeg en berg de vaat weer op in de kast.
  • De vuilniszak en het glasafval mag je deponeren in de daarvoor bestemde containers (kijk ter plaatse waar deze zich bevinden).
  • Haal de lakens van de bedden steek ze in de kussenslopen stapel ze op de vloer bij de keuken.
  • Vergeet niet om deuren en ramen te sluiten en de lichten en de verwarming uit te schakelen.

Maak je geen zorgen, wij zorgen van onze kant voor de volledige eindschoonmaak van de suite.

Kan ik zelf de eindschoonmaak doen?

De eindschoonmaak is altijd inbegrepen in de prijs.

Voor je aankomst en na je vertrek wordt de schoonmaak om kwaliteitsredenen door ons gedaan. Indien gewenst, kan je steeds een extra schoonmaak bijboeken. Hoe je extra services bijboekt en op welk moment, vind je terug bij Boeken.

 

Help! Ik ben iets kwijt of heb iets laten liggen in mijn suite.

Geen paniek! Contacteer een Holiday Advisor via +32 (0)2 588 03 03, dagelijks tussen 8:00u en 22:00u. Die kijkt onmiddellijk met onze collega’s ter plaatse of er verloren of achtergelaten spullen aanwezig zijn.


 

 

Niet gevonden wat je zocht?

Onze klantenservice is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.

Bel ons >

Bereikbaar via +32 (0)2 588 03 03

Chat met ons >

Geen chatbot, maar een échte advisor

Mail ons >

Nog steeds even efficiënt.