Callcenter Agent

Holiday Suites is een ambitieus, snelgroeiend bedrijf, noem ons maar een ‘scale-up’, dat vakanties aanbiedt op bruisende locaties. Of het nu families zijn op zoek naar luxe of budgetvriendelijk vakantieplezier of organisaties die in alle comfort een uitje of event organiseren, iedereen kan bij Holiday Suites terecht.

Naast ambitie staat Holiday Suites ook voor stabiele zekerheid: het bedrijf maakt deel uit van een gevestigde holding met een sterke ruggengraat en behoort tot Industrie Hotelière, een firma die bestaat sinds 1968. Onze groep is actief in het ontwikkelen en uitbaten van tal van toeristische projecten in binnen- en buitenland en heeft vestigingen in Frankrijk, België, Hongarije en Spanje, en telt meer dan 300 werknemers.

Om onze snelle groei van het bedrijf te ondersteunen zoeken we een Callcenter Agent

Wat ga je doen?

  • Je werkt mee op de reservatiedienst : je stelt offertes op, boekt reservaties in, beantwoordt vragen en klasseert.
  • Je staat in voor een stuk van de administratie : verwerken van wedstrijdformulieren in Excel, documenten klasseren, brochures verzenden, goodiebags vullen enz.
  • Telefonisch contact schrikt jou niet af. Je staat in voor de telefoondienst: verstrekt inlichtingen, registreert reservaties, lost problemen of eventuele klachten op en bent permanent attent voor de noden van de klant.
  • Je staat in het voor het vertalen of nalezen van diverse teksten.
  • Je springt in waar nodig.

Wie zoeken we?

  • Ervaring of studies in de toeristische sector is geen must. Je bent wel bereid om bij te leren en hebt een passie voor deze sector.
  • Gezien de internationale omgeving waarin u terecht komt is flexibiliteit en talenkennis (Nederlands en Frans) een must
  • Je bent georganiseerd, communicatief en resultaat gedreven
  • Je bent zeer vlot en stressbestendig
  • Je bent beschikbaar tijdens de weekends en/of schoolvakanties

Jobgerelateerde competenties

  • De gepaste acties nemen bij een geschil met een klant (commerciële ingesteldheid, …)
  • Antwoorden op vragen van de klanten tijdens hun verblijf
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren (reservaties, annulaties, verkoop, …) Dagelijkse statistische rapporten opstellen (bezettingsgraad, gemiddelde prijs, …)
  • De klant informeren over de diensten van de organisatie en de reservatieprocedure
  • De reservaties registreren en de bezetting van kamers, appartementen, bungalows, … actualiseren
  • De facturen voor de verblijfkosten opstellen, de betalingsmiddelen controleren en de betalingen ontvangen
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Promotionele acties voeren (mailing, …) Klantenrelaties opvolgen
  • De klantenrekeningen administratief opvolgen (aanmaningen, controle van uitgestelde betalingen, …)

Aanbod

  • Je kunt je duivels ontbinden in een snelgroeiende scale-up waar je meebouwt aan de organisatie. Uiteraard zijn er opleidingen en trainingen om jouw talent te doen groeien en kan je heel wat opsteken over hoe een bedrijf in de praktijk internationaal groeit. Dit biedt uiteraard ook kansen als je mee met ons wilt groeien.
  • Omdat Holiday Suites deel uitmaakt van een bredere groep kan je daarnaast ook rekenen op de nodige financiële stabiliteit en een vergoedingspakket dat jou in staat stelt zonder zorgen door het leven te gaan.
  • Toffe en competente collega’s die vind je bij Holiday Suites ook. Meer dan het typische bedrijf is Holiday Suites een organisatie waar je jezelf mag zijn en waar je mag meedenken.
  • Je maakt een verschil in het leven van duizenden families en medewerkers door bij te dragen aan familiaal geluk, rust en vakantieplezier.
  • Dit alles gebeurt vanuit onze hoofdzetel in Oostende, waar file plaatsmaakt voor verse zeelucht.

Plaats tewerkstelling

Adres

Archimedesstraat 7 

8400 Oostende

Hoe solliciteren?

Stuur je CV en motivatiebrief naar

info@holidaysuites.be